tisdag 13 december 2011

Oj vilken dag de blev

På förmiddagen var vi i Lysekils församlingshem och lekte och fikade.

Efter de hem och barnen fick lunch. Sedan sov Theo en stund, hann inte bli mer än 40 minuter. Sedan var det tomte kläder på båda gossarna och vi åkte till Theos förskola på drop in. Drop in med fika och se på allt fint barnen gjort under hösten. Så duktiga, dem har utgått från böcker "Björnen sover", En elefant balanserade", "Imse Vimse", "Bä bä" och någon mer... dem har sjung, gjort rörelser och skapat de olika djuren i böckerna! Så fint så. Sedan var de bilder på när dem har haft gympa "Röris" och bilder på när de bakat...Sedan har dem vart ute och gått en del promenader i samhället, slängt papper, bibblan, lekplatsen osv.
Theo älskar sin förskola, var så glad då vi kom dit, jag blev förvånad att de gick så lätt att få med honom hem efter så kort tid...

Då vi åkte hemåt så ringde vi pappa för att höra om han ville ha besök. Det ville han så vi åkte dit en stund. På mellis och kaffe. Yvonne kom hem då vi skulle åka, men hon hann se mina nissar ;)

Sedan åkte vi hem, men de var inte länge här hemma innan vi skulle till kyrkan. Packade med oss lite muta i form av russin... banan. Välling till Tim då jag inte visste hur länge det skulle hålla på. Började sex och var klart redan ca kvart i sju. Gick jätte bra i kyrkan med båda barnen, Anders var också där. Vi tittade på min bror som var med i Lucia tåget och sjöng. Mysigt och de var en del folk där =) Jag passade även på att tända ett ljus då vi gick in ... var många med mig!

Hoppas ni alla haft en bra dag! Det har vi!


4 kommentarer:

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en