måndag 5 december 2011

Måndagslista

Idag måndag är jag glad för att:

- Jag har min underbara familj, älskar dem!
- Njuter som bara den av sista tiden som mamma ledig, snart börjar jobbet.
- I veckan blir de sista gångerna för hösten på musiklek i Lyse och Brastad - då ska barnen få vara lusseklädda =)
- Sista gången för hösten med babyrytmik på torsdag...
- Ska jobba på onsdag, kul att träffa jobbarkompisarna! =) (studiedag som jag ska vara med på)
- På fredag nalkas det julbord med jobbet =)
- Lördag och söndag julmarknader Brastad/ Lysekil...
- Grannarna kommer över på lördag kväll...

Oj vilken TOPPEN vecka!

Se fler underbara listor hos Jennyn =)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en