fredag 2 december 2011

Kyligt

Ute förut var de ingen värme...burr

Men Tim sov gott i vagnen medan jag och Theo blåste såpbubblor ;)

Sedan lek inne - alla leksaker tror jag minsann barnen har hällt ut på golvet =S Men men blir städ ikväll innan läggdags.

Lunchen avklarad, sedan blir de en snabb tur till Lysekil och hämta kort hos Lasse =) Tims 6 månaders kort!

Tommas kommer snart hem från jobbet, slutar tidigare eftersom han började tidigare i morse.
Hans föräldrar är nu påväg till Tyskland. En weekend - mysigt, så vi får låna deras bil om vi behöver.



1 kommentar:

  1. Sv Både fin och god kan jag lova ;) Det är ju tur för Conny att jag har en Tassimo - annars hade han aldrig lyckats med att göra Latte;)

    SvaraRadera

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en