fredag 9 december 2011

Julfest

Nu har vi varit på lekdejt med E och hennes barn - mysigt.
Men sånt skitväder, då vi kom närmare Brastad så öppnade sig himlen =S Så att gå ur bilen var ingen hit... men vi skyndade oss till deras hus och knacka på. Så idag är det en RIKTIG INNE DAG!!

Åkte hem vid 12 då mötte vi upp Tommas vid affären, så vi fick handlat för i morn då vi ska ha folk.
Sedan hem och få i oss lite mat, skönt att vi hade kvar sedan igår =)

Theo sover, men ska snart väcka honom... Tim vägrade sova förut så vi ska prova att lägga honom nu. Är ju bra om han sover en stund så han blir en glad kille ikväll!

Tommas ska snart göra sig klar och åka hem till en kollega på sitt jobb. Sedan ska dem åka buss till Tanumstrand med jobbet och äta julbord. Kommer hem vid 01 inatt.
Jag ska också ut och äta ikväll med mitt jobb. Vi ska till Havets hus och äta grillbuffe tror jag det var... =P Tanken är att jag ska ta bussen, men funderar på att fråga om Simon eller Bea kan köra ut mig istället. Blir ju genomvåt och sminket kommer rinna och frissen blåsa bort... Dem är nämligen barnvakter här hemma ikväll - gulligt! Så hoppas en av dem kan köra mig... dem ska även hämta mig ikväll..
Men de ska bli kul att få komma ut och äta och dricka lite gott!

Hoppas ni får en bra kväll!



1 kommentar:

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en