onsdag 28 december 2011

Borta

Efter 20 minuter inne på vårdcentralen så är nu mitt märke på låret borta. Så nu är de vila i ca 8 dagar så det får läka ordentligt! Trist att inte kunna träna men får ta i desto mer då man får igen! =)
Dem skulle skicka de för koll, men som tidigare läkare sagt så trodde dem inte heller idag att det var något farligt... så om ca 14 dagar får jag svar på det.
Kändes då dem skulle ge bedövningen ... men sedan gick det fint.. nu har man ett stort plåster på låret...

Efter besöket där så blev de ett besök på "Bengts skor" - ut kom vi med ett par inne tofflor till mig och ett par skor till Tommas. Körde sedan hem mina killar och så åkte jag till Lysekil för att kolla läget på sportaffärerna. Resulterade i att jag kom hem med ett par termobyxor =) BRA! Nu är jag redo för jobbet och alla väder...!
Ska bara plocka fram regnstället som ligger i källaren ...

Tommas föräldrar kom vägen om och fick en kopp kaffe. Nu har vi precis lagt två nybadade/ trötta pojkar.

Något bra på TV ikväll? Eller ska de bli en film innan det är dags att sova?

Nyårsafton närmar sig... den kommer vi fira här hemma familjen. Blir nog en tur till Lysekil för att se fyrverkerierna vid 17. Sedan kör vi tre rätters middag här hemma skulle jag tro. Sedan mys och bara ha de gott... för att invänta tolvslaget =)



1 kommentar:

  1. Skönt att det gick smidigt på VC. Vi kommer nog bara vara hemma på nyår jag B o E med djuren. Är inte bjudna någonstan o jag har ju inte vågat bjuda in några heller.. Gör nog en god middag och sen mys i mjukisbyxor i soffan med gottis till :)

    SvaraRadera

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en