fredag 25 november 2011

Trevligt

Upp tidigt då Tim tycker att det är morgon 5.30. Theo sov till 7.20... hmhm

Marie-Louise och hennes gossar kom hit efter 9, lek och bus och såklart fika. Trötta barn inte jätte kul men men. Funkade rätt så bra, måste ses snart igen... så de inte går så långt emellan!
Då dem hade åkte hem så kom pappa och Yvonne ner med lunch =) NICE! Kycklinggratäng... MUMS! Tim somnade gott vid 12 (hade bara sovit 30 min på förmiddagen). Theo somnade gott efter maten... nu hör jag att prinsarna har vaknat de snackar uppe i sina sängar... =)

Det är väldigt trist väder idag.. regn...grått och mulet... deppigt! Men med julpynt och go musik osv.. så funkar det bra! ;)

Tommas har slutat jobbet för den här veckan och ska nu till torp och hämta sin telefon. Han pajade ju sin förra (NYA), så detta känns lite onödigt men men. Nu får han vara extra försiktig med den här!
Ikväll ska han vara DJ på knattedisco... så jag har en hemma kväll själv med barnen. Blir nog bra det med! Får fundera ut vad vi ska äta bara!

Nej, dags att hämta ner barnen... sedan dags för mellis...

Hoppas ni har en bra dag!


1 kommentar:

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en