onsdag 23 november 2011

Tim 7 månader

Idag är Tim 7 månader... vart tar tiden vägen?

Han börjar nu så smått dra sig framåt... =S Stanna tiden - JA tack!
Han sitter bra och äter med god aptit de mesta...
En go och glad kille, gillar sång och musik...
Sover bra ...

Idag har jag och Tim varit på musiklek i Brastad, mysigt. Hämtade Theo på förskolan vid 12. Hem och sova.
Fixa med lunch... sedan vid halv två åkte vi till Emma och hade lekdejt med hennes barn. V är ju lika gammal som Theo och F är två år äldre. Sedan är W lika gammal som Tim (samma föräldragrupp). Mysigt i alla fall. Lite kaffe och massa prat. Ska försöka få ihop något med flera från föräldragruppen - vore kul!

Har även hunnit med en sväng till pappa... de reser snart till Tenneriffa så vi åkte dit ikväll.. hinner kanske inte annars innan dem ska iväg...
Min syster är ju i Thailand har de hur gott som helst.
Broder Simon och Bea kommer hem från Egypten idag - redan gått en vecka!!!

Men men barnen somnade gott efter massa lek och bus... bad och annat. Nu ska även jag krama kudden och hoppas på en bra dag i morn!

Ska försöka att äntligen lägga upp förlossningsberättelsen sedan Tim i morn. Den är ju klar och ligger på Usb minnet... alltid något ;)


1 kommentar:

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en