tisdag 15 november 2011

Pepparkaksgubbar eller jordgubbar??

Precis som rubriken lyder så sa Tommas då han frågade mig om barnen skulle vara pepparkaksgubbar eller "jordgubbar" (menade jultomtar) på julkorten... ;) Hm vi har inte bestämt oss... har kläder för båda så vi får se till helgen då de ska fotas =)

Ikväll hade vi mamma, Anders och Linus här på fika. Firade Tommas som fyllde igår och vår bröllopsdag idag... =)
Tänk att de är tre år sedan vi sa JA i kyrkan... Mycket har hänt efter det... bland annat två underbara barn =) Älskar min Tommas och våra barn.. älskade familj! Den dagen för tre år sedan skulle jag kunna tänka mig att uppleva igen - den var fantastisk!

Tim är fortfarande inte helt ok.. snuvig... så i morn blir vi hemma och kurera ...

Var ju hos BVC förra veckan...
Tim vägde då 8050g och var 68 cm, 46 cm runt huvudet.
Theo i samma ålder: 8355g och 69 cm, ca 44, 5 cm runt huvudet... Så lite skillnad på dem.

Ikväll är de fotboll på TV - inte så kul... men fick i alla fall sett nya programmet "kär och galen" - men inget som jag måste se framöver kände jag...?! Vad tyckte ni om det?

Kallt inatt vi hade -5 i morse BRR. Så nu är de overaller m.m. på!



1 kommentar:

  1. Och här säljer de jordgubbar i butiken......Jordgubbar hör sommaren till ju.....

    SvaraRadera

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en