måndag 21 november 2011

Mys..

Har haft en bra dag... besökt jobbet... där var det fullt ös!
Jag och Tim åkte dit på förmiddagen! Hämtade upp Theo på hemvägen - han hade haft en bra dag... fått en bula i pannan. Varifrån visste dem inte. Men är man högt och lågt och överallt så kan de bli så ;) Vårat energiknippe! Kan tänka mig att Tim blir likadan...

Fick väcka Theo efter middagsluren då han inte behöver sova hur länge som helst...
Mys och läsa böcker i soffan. Theo gillar böcker - de gillar hans mamma med ;)

Tommas kom hem vid kvart i fyra då åkte jag iväg med mamma och Linus för att träna. Tränade på mammas jobb idag...gick fint! efter träningspasset så badade vi i bubbelpoolen ;) GOTT! Dock blev de lite översvämning - kan de bero på för mycket vatten eller att vi tre är stora så de åker över kanten...? Tycker vi säger de första att de var för mycket vatten i poolen från början!

När vi kom hem drack vi lite kaffe, sedan skulle barnen i säng... somnade vid halv åtta. Tvätten är fixad och en maskin till är på G! Var kommer all tvätt ifrån ???

Ni lite mat och se på TV!



1 kommentar:

  1. Låter härligt. Va grym du är med träningen, är avis :) Kram

    SvaraRadera

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en