tisdag 8 november 2011

Barnen sover

Nu blir de tv, en kopp te. Spela lite WF =)

Huset är nu städat, tvätten upphängd. Mamma var här och drack lite kaffe med oss =)
Barnen sover gott, Tommas är på möte kommer väl hem om ca en timme eller så... ?!

Så nu kan vi snart börja byta gardiner... inväntar ett paket från Jotex med ett par nya julgardiner + ett par andra till sovrummet (inte jul, behövs inte där)... Vi har inte julgardiner i alla fönster, har ni det???

Snart plocka fram adventsplocket...MYS Ja, jag är tidig med de. Älskar att pynta - är nog först på gatan ;)

JULEN NÄRMAR SIG!!

Kram på er!


4 kommentarer:

  1. Tack för dom värmande orden <3
    Från förskolan får vi bara höra att hon leker jätte bra med dom andra barnen, hon trotsar lite men bara på "normal" nivå. Hon är lite likadan mot sin farmor men inte alls på samma nivå som hon är mot oss.

    SvaraRadera
  2. Näää... vi har inte heller julgardiner i alla fönster. Bruklar räcka med att ha dem i vardagsrummet, tycker jag :)

    kram kram och Maja hälsar tack!

    SvaraRadera
  3. Ladda hem den och se den ikv du också :) Kram

    SvaraRadera
  4. Jag väntar oxå på paket från Jotex ... Julgardiner till köket och en dörrmatta + hallmatta. Kommer bara ha Julgardiner i kök & vardagsrum.

    SvaraRadera

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en