måndag 24 oktober 2011

Måndagslista

Efter att vi haft en underbar vecka ska vi nu blicka fram emot nästa =)

Idag måndag är jag glad för att:

- Vi är friska och har de bra.
- Jag har fått fina presenter av familj och släkt=)
- Till helgen är de cupen Stora Höstrusket (inomhusfotboll), mina grabbar spelar o P13!
- Vi ska på musiklek och babycafe i veckan om inget annat inträffar.
- I morn blir de 2 års kalas till goa Elliot!
- Min käre far fyller år på torsdag så de blir en kväll hemma hos dem med lite firande!
- Jag har min underbare man och våra två små troll!

Gör en lista du med! Eller varför inte kika in till Jennyn och se några fler!?



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en