måndag 17 oktober 2011

Måndagslista

En ny vecka.... och idag gör jag en lista. Gör en du med - sedan kan man gå in och läsa fler hos Jennyn!

Idag måndag är jag glad för att:

- Vi har ett rent hus och har även fått höstfixat en del i trädgården!
- I veckan väntar en hel del kul saker!
- De vankas kalas här hemma i dagarna två. (någon blir visst ett år äldre)
- Vi ska på 2 års kalas i morn till goa Amanda som fyllt år!
- De vankas musiklek och babycafe. (mamma och Tim behöver ut...eller??)
- Vi är friska.
- Vi ska på dop till söta Rebecca på söndag =)
- Jag och syster ska träna våra två pass som vanligt - Heja!!

Ojoj... som ni ser - massa spännande! =)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en