fredag 28 oktober 2011

Ingen ork igår

Igår gick dagen verkligen i ett...

Theo var på förskolan - haft en bra dag men sov inte så länge, men eftermiddagen gick bra ändå.

Vi har ju som sagt stopp i avloppet vid duschen! =/ Så igår duschade hela familjen hos mamma. Försökte fixa proppen igår kväll men de ville sig inte. Får bli ett nytt försök. Lite jobbigt nu då man inte heller kan använda handfatet...går mycket mer våtservetter då vid blöjbyten =/
Med hus så är det alltid något..

Var på babycafe+rytmik igår med Tim - MYSIGT. Var inte så många igår... hmhm men de var nästan lagom =)
Blev fika och tjöt...han var vaken typ hela förmiddagen...

Sedan hem för lunch och plocka lite innan jag hämtade Theo.

Igår eftermiddag lämnade vi iväg de två nya vinterdäcken till J så han kunde byta de två slitna ... så idag ska de hämtas. Får vi se om de kan bli däckbyte i helgen eller i början på nästa vecka.

Igår fyllde min pappa år... ska fira honom en sväng i morn! =)

Idag har vi haft inne mys jag och gossarna. De somnade så gott nu vid halv tolv...

Nej, nu ska jag fixa med papper och annat till killarna i laget (vi har träning sedan)
I helgen är det även fotbollscupen Stora Höstrusket... min bror spelar i morn och mina killar på söndag... Tommas dömer ikväll och i morn eftermiddag...så ikväll har jag TV:en för mig själv. Hade velat se matcherna i hallen men någon ska ju vara hemma med prinsarna...



1 kommentar:

  1. Tyvärr fick jag aldrig tag i vinnaren av Wigglekarten. Så det blev omdragning, vann du!?

    http://tuschaa.blogg.se/2011/october/ny-dragning-wigglekart.html

    SvaraRadera

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en