måndag 17 oktober 2011

Dagen

Eftermiddagen/ kvällen har vi spenderat inne då de vart regn och blåst...ja grått väder helt enkelt ute. Riktigt inne mys väder =)

Jag har försökt utrota småflugor...såna där äckliga bananflugor - det går sådär...

Tommas är iväg på fotboll GAIS - IFK Göteborg, avslutning med domarkollegorna i fotbollen! Kommer hem närmare 23 skulle jag tro. Då sover jag GOTT!

Barnen sover, de ska jag också göra. Ny dag i morn väntar ;)

Idag har jag även beställt tårta tills onsdagens kalas! Hm, räcker de med kaffe och tårta eller ska man bjuda på någon macka innan??
Vad tror ni?

Idag fick Theo post, en vinst från namnnappen (vann en tävling inne hos Annika) =) Han blev så nöjd!


1 kommentar:

  1. Skönt att se att napparna kommit fram :) Jaså bor hon bara 20 minuter från dig, nära o bra då! :)

    SvaraRadera

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en