måndag 26 september 2011

Makaronica

Dagen har rullat på i en väldig fart...
Lämnade Theo på förskolan där han har haft en toppen dag!

Sedan hem för lite mat i magen och fixa. Till jobbet på lönesamtal... gick väl bra men finns ju typ inga pengar att få ??!
Hämtade Theo på hemvägen...

Mötte upp Tommas då han slutade jobbet vid vårdcentralen. Han tog sin andra TBE spruta idag... så nu är det bara jag kvar. (ska ta dem då jag slutat amma)

Jag och syrran har tränat nu ikväll - känns bra! =)
Tommas har haft pappa mys kväll med barnen och de har gått fint... ;)

Fick förresten ett "nytt" namn av ett barn på jobbet idag "makaronica" ;) Sött erkänn!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en