onsdag 21 september 2011

Rubrik ?

Jag och Tim tog oss en tur till Brastad och församlingshemmet, var trevligt. Var väl 7-8 barn med mammor. Lite sång och dans, fika, lek...
Allt sånt är ju på förmiddagar (Tims sovtid) men de funkar. Han somnar ofta då sången är slut (lagom till fikat). Vilket gör att jag kan drick kaffe ;)

Theo har haft en bra dag på förskolan, de hade sångsamling...lek inne och ganska lång stund ute. Han åt dock sådär...fisk idag och de är inte alltid hans starka sida... men han smakar och de gillar vi! =)

Theo somnade då vi kom hem (han går ju till 12)... Tim fick lunch sedan sov han också gott. Då fick jag lite tid att fixa med mat, läsa tidning, äta själv...

Mamma tittade förbi då hon slutat jobbet... efter det var de mellis.

Tommas kom hem vid 16, då gjorde jag mig iordning för att åka till Lysekil. Studiekväll med jobbet...

Så Tim fick även ikväll träna på flaskan - men nej... de går inte. Tips mottages tacksamt!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en