torsdag 15 september 2011

Babycafe

Theo har vart på förskolan idag - haft en bra dag med innelek, utelek (promenad till lekparken), röris..=)

Jag och Tim har vart på babycafe i Lysekil på förmiddagen och idag var de babyrytmik där. Varannan vecka är de rytmik+cafe och varannan bara cafe. Var många där idag - VÄLDIGT många... lagom är ju bäst. Men de gick fint, mysigt. Var på de med Theo också =) Fikade sedan åkte vi hem och fixade med lunchen. Idag fick Tim prova ärtor för första gången med potatis. De var ok... har även fått lite katrinplommon idag - de var han mer skeptisk mot ;)
Vår mat blev kyckling och ris - gott!

Nu på eftermiddagen så har Theo fått lite feber, hoppas de är något som snabbt försvinner...

Om en stund ska jag på ledarmöte, Tommas blir hemma med barnen. Efter mötet ska vi bara ha de gott i soffan... är trötta både jag och Tommas.. kanske påväg att bli krassliga??! Hoppas INTE..



1 kommentar:

  1. usch då. går så mkt skit nu på förskolorna. är inte skoj! theo är dålig än. han slapp feber å sen helt plötsligt så kom den. hög med. andra dan är vi inne på nu. suck.

    hoppas det går över för din Theo å att det inte smittas vidare..

    SvaraRadera

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en