måndag 27 juni 2011

Vilken dag

Theo har inte vart på sitt bästa humör... =/ Hoppas de är bättre i morn.
Gossarna sover gott efter en seg dag hemma. Har vart grått och trist väder - men nu ikväll vid 17 så blev de blå himmel och sol .. får gärna vara så i morn med!
Har inte gjort så mycket idag... har roat Theo så gott de går... Tim har varit ganska så tillfreds.

Fixat med tvätt och mat...

Då Tommas kom hem åkte jag och Tim på babymassage - mysigt! Två gånger kvar...
När jag kom hem så åkte Tommas iväg och dömde en fotbollsmatch... kom hem nu vid 21.30. Mamma och Linus kikade förbi förut. Linus klarade teorin idag för moppe - så nu får han köra mopet =) GRATTIS till honom! Även Anders har varit här... vi räknar och funderar på att lägga om taket och dränera om huset i år... pengar pengar...
Måste ringa banken i morn och en som eventuellt kan hjälpa oss gräva ett hål (för att kolla upp ett rör).

Nej, nu sova. Ny dag i morn - med glada barn hoppas jag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en