onsdag 29 juni 2011

Onsdag

Den började med BVC besök för Tim. Läkaren var där idag, allt såg bara bra ut =)
Tim har växt två cm, är nu 60 lång. Har gått upp nästan 500 g, väger nu 5930 g! Bra mammas gosse!
Theo var hemma med min bror Linus så länge, lugnast så.

Sedan hem.... fick fram badbaljan, då jag inte orkar blåsa upp poolen. Lite lek där.. Tim har sovit större delen av dagen. Varmt och en sån dag hekt enkelt!
Middagen idag blev makrill (fick av grannen igår) MUMS!

Då Theo sovit så kom min syster hit, vi gick över till grannen så Theo fick prova deras pool =) Blandad förtjusning. Sedan åkte vi till havet. Underbart, var en del folk där men då vi vart där ca 30 minuter så började flera att åka därifrån. (Vi var där först ca 2) Theo har badat, mer eller mindre jag också. Gott i vattnet !! Måste köpa mig en bikini får se till helgen... den jag hade förra året passar inte nu då jag ammar...

Var hemma vid 5... duscha Theo.. fixa för kvällen. Nu sover han så gott. Jag ska nu göra klart Tim för natten... Han kommer dock inte lägga sig förrän vid 21.

Tommas är iväg och dömer fotboll... är hemma sent (jag sover säkert då)

Nej, nu TV och mys med lillplutten!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en