onsdag 1 juni 2011

Onsdag idag då ...

Theo är på förskolan, dem skulle ha lite tema avslutning idag =) De har jobbat med fordon.

Fint väder är det så dem får de toppen ute... nu när han går så lite så tycker han de är extra kul att vara där. Super nöjd och de är så härligt att se!


Jag ska äta lite frukost nu... plocka lite här hemma... Tommas jobbar idag, nu har han vart hemma och kurerat sig i två dagar...


När jag hämtar Theo sedan vid 12 så ska vi till Lysekil med min syster. Fika och ha de gott =)


Inatt kom Simon och Bea hem från sin resa... och ikväll kommer pappa och Yvonne hem =)


Grattis Anders som fyller år idag!

2 kommentarer:

  1. vad fin bloggen blev :) Kul att Theo trivs på förskolan.. :)

    SvaraRadera
  2. Himla sommarfint det har blivit på bloggen :)

    SvaraRadera

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en