måndag 27 juni 2011

Måndagslista

Jag hänger på Jennyn och gör en lista jag med!

Idag måndag är jag glad för att:

Vi har haft en underbar vecka och midsommarhelg =)

Träffat min kusin Robert och hans ena son Emil i helgen - kul att dem var här nere och hälsade på. Hoppas Lotta och Hugo kommer med nästa gång!

I eftermiddag är de dags för babymassage, tredje gången.

I morn blir de eventuellt lek i Lyse =)

Theo har nu sju veckors sommarlov...

BVC besök på onsdag (läkarbesök)

På torsdag efter Tommas jobb så ska vi hälsa på Cindy och Ronny...

Fredag då firar vi att Tommas går på semester ;) (sex veckor) !!!

På söndag är de dags för Hanneviksdagen (Tommas föräldrar bjuder hem barn/ vuxna med funktionshinder till sin trädgård. Där de bjuds på mackor, frukt, kakor, saft, kaffe korv m.m.... man kan åka häst och vagn, sjunga kareoke, klappa katter. Kommer ett par tjejer som håller på med cirkus och visar upp lite och man får sedan prova själv... :) Finns bollar och lite olika spel att göra... En uppskattad dag från alla som är med!

Älskar min underbar familj =)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en