lördag 25 juni 2011

KUL

Mycket folk, bilar och motorcyklar på cruisingen =) Alltid spänannde och köra dubbelvagn bland massa folk! På vissa ställen var man plog...på andra inte...
Barnen skötte sig galant - fick mellanlanda hos syster för att amma Tim...

Glass åt vi - MUMS, Linus var med oss i stan. Kul det med!

Nu är vi hemma, Theo slocknade direkt - så trött efter en dag ute i solen med massa bus och annat!
Tim är lite missnöjd.. får se om de blir bättre med lite mer mat och sedan försöka lägga honom.. tror han är väldigt trött - då brukar han bli så här grinig...

Jag och Tommas slappar framför TV:en ... just nu "sommarkrysset"...


4 kommentarer:

  1. Hej! Såg din kommentar. Ja visst funkar det att beställa. Tyvärr har jag inte så mkt velour hemma, det är ju sommar ;) De större storlekarna blir tyvärr lite dyrare eftersom det går åt en del tyg... ja det är ju ganska självskrivet ;) Ja kan tänka mig att hon önskar 116 eller 122...? Ska det vara några extra detaljer eller applikationer, fickor? Det enklaste är nästan om hon mailar mig med förfrågan och önskemål så kan vi diskutera. Ha en skön kväll. Kram Jennie, WilleBus

    SvaraRadera
  2. GRATTIS - ta en titt i min blogg!

    SvaraRadera
  3. Dubbelvagn är svårt att köra :) Men ni verkar ändå har tagit er fram, inte helt lätt med en massa folk överallt!

    SvaraRadera
  4. Vad kul med cruising! Det var inte igår man var med på sånt :)

    Ni verkar ha haft en toppenmysig midsommar också!

    SvaraRadera

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en