måndag 30 maj 2011

Måndagslista

Jag gör som Jennyn - en lista. Gör en du med!


Idag måndag är jag glad för att:


Kanske att volvo kan hitta ett fel på bilen i morn- den är knepig med låset

Jag har världens goaste familj

Barnen är hyffsat friska efter veckan/helgen

Idag väntar BVC besök för Tim - spännande

Är ju lite röda dagar nu så de blir mer familjetid, även med pappa Tommas hemma från jobb

Idag är barnen med i tidningen på familjesidan

Tisdag och onsdag kommer broder och pappa med respektive hem från Turkiet. då har dem vart i väg i en vecka

Simon och Bea ska på studentbal på lördag - måste ju ut och kika på alla fina =) Bea ska ta studenten nästa vecka



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en