tisdag 26 april 2011

Vilken påsk =)

Som sagt en påskgubbe blev de på påskaftons morgon 06.53 =)

Allt gick super bra, och fort. så blir de en trea här någon gång så får vi nog åka direkt...

52 lång, 4200 tung ;)

Förlossningsberättelse kommer...


Lillebror är jätte go, har inte fått något namn ännu...men ska nog få bestämt de under dagen =)

Theo är super gullig och vill väl (än så länge). Mottagandet var toppen - Theo ville klappa, bära bilstol osv ;)

Klappar och ska trösta då lillebror är ledsen!


*Älskar min familj*


Tre blev fyra - äntligen!


Kom hem i går, första natten hemma gick toppen bra! Känner mig som en mjölkbar, lillebror är lik Theo som bebis - ska äta och gärna ligga vid bröstet hela tiden! Men han är ju en rejäl kille - så han kräver en del mat! Skönt att de fungerar i alla fall! Bvc besök blir de på fredag - spännande och se om amningen ger resultat vilken jag VERKLIGEN hoppas då han äter så ofta!


Lillebror har vart vaken i stort sett hela förmiddagen - massa mys...

Tommas och Theo är iväg på musiklek idag, kommer snart hem! I eftermiddag blir de mys och bara njuta!


Tack för era grattis! =)


Dags att fixa lunch!


2 kommentarer:

  1. Som jag längtat efter ett blogginlägg! :) Lillebror låter UNDERBAR och ni verkar må toppen hela familjen - härligt!
    STORT GRATTIS än en gång! :)

    SvaraRadera
  2. JAg ahr ju missat!! GRATTIS!!!!

    SvaraRadera

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en