fredag 29 april 2011

Vilken dag

Den här dagen har gått i ett...


Mötte upp Helena och Annika i simhallen vid 10. Var där till 12, mysigt med bad och fika! Tommas fick ju följa med och bada... jag satt vid sidan med lilleman (som sov sig igenom hela besöket). Kul i alla fall...


Efter det var de en tur till bvc för att väga Tim. Våran ordinarie bvc kontakt hade semester så vi fick gå till en annan. Gick bra det med! Tim är nästan tillbaka på sin födelesevikt =) Heja heja! Nästa besök blir nästa fredag - då kommer vår bvc kontakt hem till oss!

Sedan gick Tommas med vagnen ner till stan (jag tog bilen och mötte upp dem), vi köpte en parfym för ett presentkort vi fått för länge sedan - får ju passa på innan det går ut! Blev ett par gummistövlar till Theo - han kan ju inte ha fodrade nu ... så de var på tiden att vi kom oss till en sko affär! HAde planer på fler ärenden - men de tar vi nästa vecka. Jag fick kramp i magen eller nåt så vi åkte hem.


Mat och lite vila hemma innan Tommas föräldrar och syster kom förbi på besök. Blev lite bebis gos och bus med Theo. De lämnade lite presenter!

Tog en fika hemma hos mamma nu ikväll, min syster ville vi skulle komma dit. Fick även hjälp med att fixa ena backspegeln. Limma den då den var nära på att lossna idag =S Konstigt.. men på volvo sa dem att de bara var att limma på! Själva glaset som var loss...


Theo slocknade då vi kommit oss hem och fått fixa han för natten.. har sovit lite idag på dagen..så då är man trött!


Nu ska vi göra oss klara och Tim ska få mer mat - sedan är det sängen även för oss!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en