söndag 10 april 2011

Söndag

En vecka kvar till beräknad dag.. även fast vi får räkna med kanske tre veckor till...man vet ju aldrig... kan ju lika gärna vara om två dagar...


Men inga tecken på att det skulle vara på G...


Grattis Marie-Louise som fyller år idag!!


Vi åkte till Brastad förut, Tommas skulle döma fotbollsmatch (Linus lag). Så jag och Theo följde med. Så vi har vart ute i ett par timmar på förmiddagen =)

Nu sover Theo gott, sedan blir de att åka hem till Tommas föräldrar. Grilla och ha de gott!

Nu är Tommas ute och lägger på gödsel på den delen av häcken vi kapade ner förra året... han och grannen hjälps åt, är ju mellan våra hus!


Jag ska ta mig en dusch ... och vila en liten stund innan vi ska iväg igen!


Ha en bra dag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en