onsdag 13 april 2011

Onsdag

Nytt MVC besök väntar idag kl 14. Så pappa kommer hit sedan och passar Theo en liten stund. Vill inte ta med Theo dit ut... ifall jag skulle behöva lägga mig och vila så fungerar inte det... man hoppas ju att detta ska vara sista besöket nu innan ... men men får nog boka in ett nästa vecka också. Hoppas på ett ok blodtryck... och inte allt för mycket + på vågen...


Theo är nu på förskolan - han sprang in då vi hade fått av ytterkläderna. Så härligt när dem trivs! De värmer, direkt började han leka i legot... mammas prins.


Jag ska vila ern stund, har sovit sådär inatt. Men först ska jag hänga upp en tvätt och fixa med disken... tråkiga måsten. Maten för dagen är klar - blev över igår ;)


Ännu en dag närmare bebis. Är glad att natten gått, hoppas på att de startar på morgonen eller dagen - lättare att byta och lösa de med Theo då... men men vi får se, inga känningar ännu!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en