onsdag 20 april 2011

Ny dag - nya möjligheter!

Har lämnat Theo på förskolan - han sprang in. Så härligt att han gillar det! =)

Dem skulle titta på en traktor idag och ha bordsteater - låter skoj. Även måla ägg!!


Jag ska till BM nu på förmiddagen.... hade ju hoppats slippa detta besöket .. men men kommer få boka in en tid till för nästa vecka ifall...

Är budbärare så jag ska lämna in lite loppisgrejer (till föreningens loppis) på hemvägen sedan!


Theo ska hämtas efter lunchen... sedan får vi se vad som händer i eftermiddag! Fint väder så man kan vara ute hoppas vi. Om jag orkar så ska jag se dam fotbollsmatchen ikväll.


Damerna är vidare i svenska cupen, så ikväll spelar dem hemma mot allsvenska laget Kopparberg/Landvetter kl 19 =)

Kan ju vara kul och se - inte varje dag de kommer så bra lag hit och ska möta vårt division 2 lag!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en