måndag 11 april 2011

Då var den här dagen slut

Theo fick sova ute i vagnen då jag hämtat honom från förskolan idag. Underbart, men han vaknade redan efter 45 minuter...bajs =/

Men han somnade sedan om inne som tur var... annars hade dagen blivit väldigt lång! =S

Hämtade Tommas på jobbet... hem och fixa med mat - fiskgratäng =P


Tommas och Theo var ute en stund medan jag lagade mat...


Killarna hade träning ikväll så jag var dit en sväng och tittade. Behöver ha in lite uppgifter från några av killarna ... och de har jag nästan löst idag... har en kvar =)


När jag kom hem så var Simon här på besök. Blev lite fika och så då Theo somnat... mysigt!

Nu är de slappa framför TV:en... och bara ha det gott!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en