tisdag 1 mars 2011

Jaha

Precis som med Theos graviditet så har man då något högt blodtryck igen...=/ Är i vecka 34 nu - i samma vecka med Theo så började de stiga.
Var hos mvc idag blodtrycket visade 150/80 efter vila (10 min) 135/80, socker 4.3, gått upp ytterligare 2 kilo =S. Hjärtljuden 140 - sovande bebis, sf måttet har ökat med två centimeter är nu 32! Växer på bra! Urinprovet var bra. Så bara för högt blodtryck så ska jag tillbaka nästa vecka... =/
Vill att isen snabbt försvinner - antar att det är fler med mig som vill det! Var ute med barnen idag ... är ju så tråkigt för de yngsta... inte lätt för någon att ta sig fram...
Ikväll fick vi även lämnat bilen till Jörgen. Han bytte styrleder, lampa, olja och oljefilter...=) Så nu ska vi bara ta oss till besiktnigen innan nästa torsdag och hoppas på att den går igenom... =/
Tommas är på årsmöte ... skulle inte bli allt för sen hem.
Själv ska jag äta lite + se på TV! =)
Idag är det en månad kvar att jobba!

2 kommentarer:

  1. Usch med högt blodtryck. Det hade jag med sonen. Men till slut fick jag hem en blodtrycksmaskin, så då slapp jag springa till MVC hela tiden. Kram!

    SvaraRadera

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en