onsdag 9 mars 2011

Bus bebis

Känns som den möblerar om allt som finns i magen just nu =S
Men mysigt är det allt att känna och fundera på vad den gör... =) Hela magen flyttar på sig och blir alldeles rolig i formen.
Längtar så tills vi har bebisen hos oss...
Mamma hämtar Theo idag..så han får gå hem lite tidigare, än när Tommas hämtar.
Sedan kommer väl mina två prinsar hem vid 16.30 tiden skulle jag tro... beror på hur länge Tommas blir hos mamma.
Jag ska fixa med middag här hemma, plocka lite.
Jag och Tommas ska eventuellt ut och äta på fredag, ska kolla om det är öppet. Mamma och Anders kommer hit i så fall och passar Theo och då ska även Anders greja lite här hemma. Fixa med grinden uppe och skötbordet ska tas ner och fixas innan bebisen kommer. Ska i någon skruv och så vidare...
=)=)
Ha en fortsatt bra dag!

3 kommentarer:

  1. Du får filma magen när bebis busar så, jag har filmat min mage mycket.. det är ett roligt minne sen :)

    SvaraRadera
  2. Va underbart att hela magen rör sig, det är ju verkligen en känsla jag saknade efter att Texas va född =)

    Mysigt och ev åka ut och äta, har ni nåt favvo ställe och tipsa om?
    Vi brukar nästan alltid åka till Peking om vi firar något =)

    Kram

    SvaraRadera
  3. Åh bebisrörelser i magen är så mysigt!

    SvaraRadera

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en