fredag 4 mars 2011

Äntligen fredag!

Jobbat tidigt pass idag. Gick faktiskt att komma upp ur sängen i morse - som tur var. Annars hade väl Tommas fått hjälpa mig! Trodde jag skulle ha ondare..men de kommer kanske i morn ?!!
Men men dagen har gått bra...
Då jag slutade så åkte jag först till bilbesiktningen - bilen gick igenom !! =) Så nu kan vi köra den i ett år till - minst!
Efter de bar det av till Theos förskola. Han sov då jag kom, så jag gick in och väckte honom. Han låg så gott... mammas sötis! Fick pratat lite med personalen angående 15 timmar.. och andra frågor då vi snart närmar oss bebisens ankomst! MEn vi ska prata om de om ett par veckor igen... göra klart med tider och annat!
Åkte sedan och hämtade Tommas på jobbet - han hade köpt med sig en gräsklippare hem idag - köpt via jobbet. Vi körde ju våran gamla till tippen förra året... så vi behöver en ny. Hoppas den här är bra!
Var även vägen om affären - köpte med lite fredagsmys och så =)
Tommas har vart dj på knattedisco ikväll - han kommer nog hem när som helst nu!
Pappa och Yvonne har varit här hos mig och Theo. Dem kom vi kvart i sex, hade med sig en ost och skinkpaj =P MUMS
Jag fixade sallad... och sedan drack vi kaffe och jag hade köpt choklad och chips. På TV tittade vi på spåret!
Sedan åkte dem hem... trevligt besök!!
Nu kommer Tommas hem... så nu ska vi prata och mys en stund till framför TV:en innan sängen ropar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en