söndag 6 februari 2011

70 dagar kvar...

Herre gud... jag är ju inte klar med något ännu...=S
Måste ta mig ett besök till farmor och kika på korgsängen.... Även följa med pappa och titta på "våran" gamla växa säng om den kan gå att använda... i så fall ska pappa få slipa och måla den så Theo får den i sommar =) Ska måla den vit i så fall!
Så får bebisen spjälsängen till somamren... blir toppen!!
Idag tog vi ner lådan med 50-56 kläderna... så smått *älskar* Har inte så mycket i den storleken - Theo växte ju ur de på bara ett par veckor.. Men de som finns är mest neutralt - något mer "pojke" om man nu ska säga så.
Går in i vecka 31 i morn så väskan till BB ska ju snart packas... man vet ju aldrig... Är ju lite mer man ska ha med sig denna gången. Kläder fick vi låna sist - de får man inte nu till exempel...
Anette som jag skrev om innan fick sin Theo i v 33 ...
Men vi hoppas allt att grodan väntar till april sedan får de bli när som ;)
Vagn har vi kikat på - ska be babyproffsen ta hem så vi kan få provköra och testa en babytravel vagn. Lutar mycket åt den, då Theo inte är så stor och behöver åka han med...
Sedan blir de till att köpa lite grejer till grodan: ett par filtar, täcke och kudde...osv
Om en stund kommer Simon och Bea... mysigt... eventuellt blir det pizza?!
Solsidan ikväll - måste ses =)
I morn dags för jobb igen!

2 kommentarer:

  1. ★Katta -Mamma till Bell o Melvin & gravid★6 februari 2011 kl. 18:53

    blir nog en babytravel för oss med, om inte carena

    SvaraRadera
  2. 70 dar är ju ingenting =) vi har 44 dar kvar!
    Har dom inte den hemma? Den är riktigt skön o köra, längtar tills jag får ta fram den!
    Köpte ett barnvagnshänge igår o testade på liggdelen, då kom de nästan en tår =)

    Jätte fina bilder i inlägget över, han ser ut o va en busunge o så söt!

    Sv: Vi kan inte ha den i bak då jag har så långa ben o vill inte ha den i mitten men nu har T snöat in på att vi ska köpa ny bil så vi får se =)

    SvaraRadera

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en