lördag 27 november 2010

Snö...

Nu får snöandet lugna sig...
Är isande kallt ute och blåser..=S
Våran panna fungerar som den vill... idag löste den ut HP - LARM igen =( "morr" hoppas dem kan komma och titta på den i veckan...
Något är ju fel för de larmet ska ju inte lösa ut var och varannan dag... ???
En dag i veckan hade de löst ut på natten och vi vaknade med 13 grader inne "burr" - orkar inte med den där... jag gör snart som pappa säger och skaffar en kamin!!!
Men men nu har vi plockat fram tomtar och annat mysigt julpynt - Theo tyckte det var så spännande! Theo har badat, sedan somnade han gott efter välling och saga!
Jag och Tommas har ätit fyllda paprika halvor =P mums.. Snart TV dags!
" Så mycket bättre"
Annars idag så har vi vart på torp med mamma, hämtade henne och Theo i morse vid 9 (Theo sov hos dem inatt). Fick handlat en del på apoteket inför resan + en hel del burkmat , välling, blöjor, våtservetter m.m. till Theo. Måste ju få med allt så han har hela veckan i Egypten!
Köpte lite t-shirtar, en skjorta till Tommas + skor, en del överdelar till mig + något att ha på mig till jul! Till Theo köpte vi en julklapp.
Fikade och åt även mat där innan vi åkte hem...
Körde lugnt för de snöade en hel del!
Nej nu blir de soffan, med lite julmust, popcorn... och mys med Tommas och liten i magen...mysigt nu när man allt mer känner rörelser =)
Ha en bra kväll!

1 kommentar:

  1. Jag har också varit med om det där, dumma pannor som strejkar när man behöver det som bäst! Jag kan rekommendera pelletskamin, super :)

    SvaraRadera

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en