tisdag 23 november 2010

en vecka kvar!

Tänk om en vecka sitter vi i Egypten =) Längtar, men börjar också få lite nerver!
Måste fixa med packningslista, köpa en del saker på apoteket..affären... fiza med taxfree...ojoj vad mycket de är som ska göras. Blir väl så när man skjuter det framför sig...
Kommer bli kul och skönt att komma bort från vardagen.
Idag har jag jobbat mellan passet sedan haft tre samtal efter det... Så nu är jag trött. Ska äta lite och se på TV!!
Theo sov då jag kom hem ... trist dag - har inte sett honom sedan i morse den korta stunden... =/
Tommas åkte på innebandy träning då jag kom hem.. så han är väl hemma om en timme eller så!
Har nu fått upp se sista julgardinerna - mysigt. När vi kommer hem från resan blir de tomtar och gran m.m. =)
Kram på er!

3 kommentarer:

  1. Åååh så härligt!!

    Svantes öga är redan lite bättre :)

    SvaraRadera
  2. Åååh va gott, är så avis på er!
    =)

    SvaraRadera
  3. Jag är så fruktansvärt avis på dig just nu Virre, 1 vecka i värmen...Vill. Också! o_O

    Att tänka på från apoteket (tips fr coachen ;p):
    Handsprit, antiDiarré-tabletter, Resorb (vätskeersättning), solfaktor-lotions, efter-sol-gel, värktabletter, plåster, handservetter.. Fler tips, just tell me! ;p

    SvaraRadera

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en