torsdag 23 september 2010

Torsdag

Idag har jag jobbat lång dag - sen sent! Så detta är en lång vecka... Känner mig trött, får vila i helgen.
Men men dagen har gått bra... Tommas lämnade mig på jobbet lite tidigare idag, jag hade lite saker och fixa. Han lämnade Theo på förskolan, sedan åkte han till Näl för undersökning/uppföljning. Mamma och syster hämtade Theo på förskolan kl 15. Sedan då jag slutade kom Tommas och hämtade mig...hämtade upp Theo hos mamma sedan åkte vi hem...Han var super trött, ombyte och välling sedan slocknade han.
Har precis pratat med Marie-Louise i telefonen, var ett par veckor sedan. Vi ska höras snart igen för en träff.
Nej, nu TV - sedan sova..

1 kommentar:

  1. Vilken tur att det är fredag imorgon så du får vila upp dig under helgen :)

    SvaraRadera

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en