tisdag 14 september 2010

Tisdag

Nu har vi haft tredje kalaset för Theo, det var en trött och nöjd kille som somnade vid 19.20! Fick pengar och lite kläder - TOPPEN!
Tommas fixade med tårta i dag på förmiddagen - och den blev kanon. Var ju han som fick göra klart den eftersom jag jobbade. Jag delade botten i tre innan jag åkte till jobbet i morse tidigt. Sedan fick han fixa med att lägga emellan och garnera! Han är bra redig min karl ;)
Tiden har gått fort idag... vilket är både bra och mindre bra kanske...
Inskolningen för Theo går toppen... i morn är de en och en halvtimme och Tommas skulle få gå en stund till personalrummet.
Eventuellt ska jag kika inom i morn inna jag åker till jobbet... för att hälsa och se hur det ser ut =) Vi får se i morn... om jag hinner, börjar själv 9.15.
Blir så trött på allt tjat angående valet... och alla skriverier, skyltar m.m.
Dock har jag ju redan bestämt vad jag ska rösta på... och det är samma som sist val, och valet innan det... Ska bli spännande och se utgången på detta...
Kan dock inte bestämma om vi ska förtidsrösta eller göra det med en gång då det öppnar på söndag! Återstår att se..
***Hoppas hoppas***
Ska se om jag ska lägga fram lite kläder som Theo kan ha sin låda på förskolan - extra kläder kan ju behövas!
Nej, nu väntar sängen, i morn är det en lång dag. Jobbar till 18.30 så ingen simning i morn... =S

1 kommentar:

  1. Jag börjar också bli jäkligt trött på allt valsnack. Skönt när det är över!

    Kul att det går bra på inskolningen också :)

    SvaraRadera

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en