fredag 3 september 2010

"Tänker på er"

Dagen har gått men med blandade känslor! Idag var det begravning för en kollegas man =( Var en del från jobbet där...
Tankarna har funnits med er hela dagen!
En annan kollega fyller år idag, Sara som jag jobbar med på avdelningen. Hon bjöd på fika, och barnen fick glass! =)
Grattis till henne!
Jobbade mellan passet idag - som vissa andra dagar behövde Tommas bilen. Så han fick köra mig i morse och sedan hämta mig. Han har vart i Uddevalla - hämtat min kusin Olivia som är här över helgen från Stockholm. Hon kom med tåg till Uddevalla. Tommas v ar även vägen inom torp - där han hämtade sina glasögon och handlade ett par saker!
Theo var här hemma med sin farmor...
Ojoj dagarna går...snart blir Theo ett år, men först i morn är det barnkalas....spännande! Kommer säkert bli toppen!
Efter jobbet handlade vi lite för i morn - sedan åkte vi en sväng till pappa och Yvonne. Dem var bruna och fina =)
Har nu även lånat med barnstolar från pappa och Tommas föräldrar inför i morn! Ska fixa en till i morn!
Men men nu mys/ta det lugnt... får lite besök av Simon och hans kompisar Daniel och Filip.
Theo har precis somnat för natten!

2 kommentarer:

  1. Vi ses i morgon.....I morgon ska jag först till frissan för att se hur lång tid det tar med hår och makeup inför bröllopet den 18 september:-) Men jag ska vara där klockan 11 så jag borde ju hinna färdigt tills kalaset börjar:-) Det kan ju knappast ta mer än två timmar med mitt tunna hår...

    SvaraRadera
  2. Usch då, att mista någon är alltid lika tungt. Beklagar sorgen!

    SvaraRadera

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en