söndag 12 september 2010

Söndag

Återigen sov Theo längre...7.15 vaknade han idag...
Tommas gick upp med honom... jag kom ner vid 8...
Inatt hämtade Tommas min bror och hans flickvän - det hade varit ute på krogen.
Nu blir det lite mys med familjen, innan Tommas åker till Bovall för att döma fotboll kl 11. Jag ska försöka fixa någon bra lätt middag... Sedan då Tommas kommer hem igen så ska jag åka till Brastad, fotbollsmatch med grabbarna.
Idag kommer mamma och dem hem från Värmland, de skulle eventuellt komma vägen om sedan! Ikväll kommer Simon och Bea hit på lite tårta och kortspel =)
Men men ha en bra dag!

1 kommentar:

  1. Svar:Handlade för 500 kronor och så billigt har jag nästan aldrig kommit därifrån. Det var för mycket folk helt enkelt :(

    SvaraRadera

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en