söndag 26 september 2010

Helgen över...

Varför ska helgerna gå så fort för ???
Känns inte som vi gjort något...
Men men igår kväll hade vi mys med varma mackor och kikade på TV, Theo somnade tidigt. Sov dock oroligt inatt, vart uppe ett antal gånger för tröst och smeka ryggen...han har somnat om, men på grund av feber och orolig natt så sov han till 8.30 i morse... han har haft feber även idag, men nu verkar det gå åt rätt håll. Troligtvis tre dagars feber. Så i morn är Tommas hemma och vabbar. Sedan får vi se hur de fortsätter...
Dagen har då vart ugn, Theo har vart lite små kinkig, men lekt mer idag än igår... ätit ok. Vi har myst vid TV:en och läst lite sagor m.m. Ikväll somnade han gott strax efter 19.
Idag på dagen så var Tommas och dömde fotboll i Hunnebo vid 11... sedan efter 15 åkte jag med Angelica till torp - hon skulle ha lite skor, kläder... var hemma vid 17.30 igen.
Mamma har jobbat idag så när hon åkte hemöver så kom hon inom oss för att säga hej och prata lite med Theo. Simon och Bea har varit här - vi åt mat och sedan blev det kortspel =) KUL!!
Nu är det snart sängen som gäller... nya tag i morn.
Lång dag på jobbet. Först öppnar jag sedan då jag slutar är de möte men ska bara vara med en stund för kl 14 ska jag till tandläkaren för att färdigställa min krona. Sedan tillbaka till jobbet för personalmöte kl 17... så är inte hemma förrän närmare 20...=/
Ingen ide att åka hem mellan tandläkaren och p.mötet...
Men men sov gott...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en