torsdag 5 augusti 2010

Trött....

Tommas är inne och jobbar några timmar idag, det innebar att han skulle åka med en kollega till jobbet strax efter 6. Jag vaknar 6.15 - Tommas ligger kvar i sängen =O Väcker honom precis då ringer hans mobil...
De gör att Theo vaknar "MORR"
Så jaha det var den morgonen... han skulle inte somna om heller... var bara att gå upp 6.40. Annars tror jag Theo sovit en stund till - typiskt!

Men men vi har fått i oss frukost... nu är de lekdags...Om någon timme åker vi till Lysekil och träffar "barnvagnsligan". Får se hur många vi blir idag! Helena skulle komma i alla fall! =)

Kvällen igår blev inte som vi tänkt från början ... blev aldrig någon konsert, vi var i Lysekil men mötte upp mamma, lillebror Simon och hans Bea, lillebror Linus och lillasyster Angelica på en restaurang istället. Där blev de mat. =P Theo fick välling...och de gick bra med honom, han låg i vagnen... till slut somnade han! Var en hel del folk i Lysekil - KUL, när dem ordnar saker!
Sedan åkte vi hem, Linus, Bea och Angelica kom hit och vi spelade kort - "plump". Trevlig kväll!

I alla fall, sedan då Tommas kommit hem från jobbet - vilket nog är då jag åker hem från Lysekil så ska vi vägen om affären. Får besök i eftermiddag vid 16 tiden. Marie-Louise, Marcus och Oscar kommer hit. Hoppas vädret blir ok, vi ska grilla!

Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en