fredag 13 augusti 2010

Tippen + Cup

Pappa kom hit vid 8 i morse då packade vi släpet med skit och körde till tippen. Väl i Lysekil möttes vi av en stor vattenansamling =S, vågade ej köra med bilen igenom så vi fick vända. Åkte då istället till Munkedal och tippen där. Så vi fick allt slängt det! Klarade oss innan regnet till och med men det var inte med mer heller!
Är ju fredagen den 13 idag så klart at inte allt ska gå vägen!
Om lite mer än en timme bär det först av till Brastad - samling med killarna, ska byta om och så. Sedan åker vi till Färgelanda för att spela fotbollscup. Har en match i kväll, så det är dit och vända!
Då vi kommer hem blir det att packa bilen och köra lite grejer till mamma. Theo ska vara där lördag till söndag... så slipper han vara med på cupen två heldagar.
Nu har vi även bokat resa, 30 november åker vi ;)
Någon som har erfarenhet av att åka med barn under 2 år? Ge gärna lite tips!

2 kommentarer:

  1. Hej! Tack det samma jag ska lägga till din på blogglovin så jag inte glömmer dig igen =))

    Jag har även lagt till på min blogg att man kan följa mig i blogger läsaren. Men tror det är samma om du lägger till följ i ditt blogger konto...

    SvaraRadera
  2. Vi som gillar bloggtävlingar! Gilla på facebook
    Dela med dig tips på tävlingar och dina egna tävlingar!
    http://www.facebook.com/pages/Bloggtavlingar/117785591607203

    SvaraRadera

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en