söndag 29 augusti 2010

Söndag

Ja, vad ska man skriva idag då?
Dagenh har bjudit på blandat väder - mest sol, men även regn från blå himmel... och lite blåst...
Åkte till Brastad vid 10.30 - grabbarna hade match hemma mot Kungshamn/Smögen idag... tyvärr förlorade vi!
Efter det hem...
Tommas och Theo var hemma... Theo somnade dock ingan middagen så den fick han då han sovit... så han åt lite senare idag kan man ju säga. Tommas åkte till Ljungskile vid 14.30 - för att dömma match. Han är påväg hem nu, men de skullöe äta någonstans på hemvägen! Så jag inväntar honom...
Jag och Theo åkte till Brastad och kikade på herrarna som spelade match mot Stala - vinst med 5-1 =) Theo klättrade upp för trappan flera gånger - det är de senaste nu. Ska klättra i trappor. Lekte i gruset... och fick även lite mellis (macka och banan).
Åkte hemn efter matchen då det mulnade på och vinden ökade... var regn på G... om det blev något vet jag ej. Var en match till efter herrarna men den såg vi som sagt inte. HEmma blev det lek och bus...
Dusch... och fixa sig inför natten....
Välling - somnade vid 19.15..han sover bara en gång om dagen numera... stor kille - dock är han super trött fram mot middagen...
Tommas har även fått klippt gräsmattan ...=) Bara en liten bit kvar som han tar då han kommer hem.
Nej, nu dags att ladda för morgon dagen. Den kommer bli lång. =S Hela den här veckan kommer bli LÅNG! TV mys - hoppas det finns nåt bra att titta på! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en