fredag 20 augusti 2010

LLÅÅNNGG DDAAGG!

En lång dag som nu närmar sig sitt slut. Ni får nöja er med att läsa detta från höger... får troligen installera firefox igen.. ska kolla med broder...
Idag hade vi studiedag på Havets Hus med Gunilla Broome´ - hon är toppen. Fortsättning på sådant vi gjort innan. Mycker med grupp och processer osv! =)
Vi som grupp ska bli bättre på feedback både ris och ros till varandra - bättre på den raka kommunikationen (sådant som man ofta behöver jobba med... men detta kommer bli en spännande grej). Ska träffa henne igen i februarí - så vi har ett tag på oss, tycker vi redan blivit bättre =)
God mat och trevligt har vi haft...men en lång dag - var helt slut då jag kom hem...
Blev en tur över till farmor med brev som var till henne men som kommit till oss! Där blev de kaffe, Tommas klippte gräset medan jag och THeo var hosa henne. Även mina kusiner och faster var där...
Väl hemma var de fixa för kvällen - grilla.. Simon och Bea kom ner på mat... efter det spelade vi kort =)
Theo sov ju i nya rummet natten tills idag... han sov som han brukar.. Det gick bra, han vaknade till ett par gånger i morse, men fick nappen. Får se hur det blir i natt...
I morn ska Tommas kolla synen - han tror själv på glasögon, vi får se!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en