söndag 22 augusti 2010

Fotboll och mat hos mamma, ny tand


Den här söndagen har vi varit på fotboll, först för att se Linus lag spela. Dem förlorade mot Kungshamn...=/ Tommas dömde matchen... efter det så åkte Tommas och Theo till mamma, jag åkte med mitt lag till Morlanda för att spela - vi förlorade också - TYVÄRR!
Efter det åkte jag till mamma där det blev middag - de hade redan ätit. Kalkon - MUMS! Sedan efterrrätt =P
Tommas körde pappa och Yvonne till flyget i morse... så nu är dem på Kreta! Ska vara där en vecka!
Theo var trött då vi åkte hem, blev en dusch och sedan välling. Men när han väl la sig så tog de en stund innan han somnade!
Nu har han fått sin femte tand...en sjätte på G...
Idag har han varit lite förkyld - får se om de blir mer eller ...
Nej, nu ska jag sätta mig framför TV:en... ladda för ny arbetsvecka, nya inskolningar, fler barn kommer tillbaka efter ledighet... så det är fullt ös!!








1 kommentar:

  1. ★ Katta- Mamma till Isabelle o Melvin ★22 augusti 2010 kl. 23:10

    Melvin fick två tänder när han var 6 månader. Nu väntar jag på tand nummer 3, är väldigt hårt på tandköttet. Så det kommer nog snart. När Bell var 10 mån hade hon många tänder =)

    SvaraRadera

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en