lördag 28 augusti 2010

En massa

Bloggade visst inte igår...
Men jobbade tidigt...
Efter det var det hem och fixa sig..ladda för kräftskiva!
Skulle vara där vid 18 tiden.. vi var där lite innan eftersom vi skulle fixa med resesängen och bädda m.m.
Theo var med en stund - sedan la vi honom. Han somnade så gott...
Vi var där till nästan 23... då packade vi in oss i bilen och åkte hem... Theo somnade gott i sin säng hemma... =) Skönt att de funkar att lägga honom, sedan väcka och åka hem... sedan lägga honom igen! HAn vaknade vid 6.45 i morse - Tommas gick upp med honom, jag fick sova lite till... sov dock inte så bra!
Idag åkte vi till mamma vid 9... jag och mamma gick promenad på ca 6 km. Påvägen hem handlade vi, köpte in oss på en andel (travet). Sedan hem till mamma, Tommas åkte då iväg för att dömma fotbollsmatch i Hunnebo. Jag och Theo var kvar hos mamma där det blev middag (kyckling =P).
Tommas kom tillbaka vid 14 tiden - Theo sov fortfarande sin middagsvila då... så vid 15 åkte vi. Då blev de hem till Tommas föräldrar, syster - grillade...
GOTT!
Körde sedan hem hans syster til Lysekil... innan vi åkte hem... väl hemma var det bara att fixa THeo inför natten... sedan välling. numera äter han 1 års vällingen - den slinker ner den med... =)
Nej, nu blir det TV!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en