söndag 8 augusti 2010

Beautiful Blogger Award!

Tack snälla för den här fina awarden! Fick den av 7 barnsmamma! =)

  • Som Award skall jag/du kopiera in awardbilden i min/din blogg för att visa att jag/ du har fått den.
  • Tacka och länka tillbaka till den jag/du fick awarden av.
  • Ge awarden till 7 andra bloggsystrar/brödrar
  • Skriva 7 intressanta saker om mig/dig själv

Dessa underbara bloggare vill jag ge denna award till:

Familjen Nilsson-Pettersson

Katta

Agnes

Love

Rosakoriander

Rebecca

Zita

Ja då var det 7 intressanta saker om mig själv.
  1. När jag var liten ville jag bli veterinär eller hårfrisörska - blev dock inget av detta, men väl förskollärare.
  2. Är väldigt noggrann och vill ha koll.
  3. Har en del drömmar vad det gäller huset.
  4. Är social och tycker om att umgås med andra.
  5. Mobilen får man inte glömma då känner man sig borta!
  6. Har planer på fler barn.
  7. Spelar på travet tillsammans med mamma och syster varje lördag - väntar på att storvinsten ska bli vår!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en