tisdag 27 juli 2010

Massa kul besök...

Vad kan den här dagen bjuda på då?

Jo, först så fick jag sova något längre idag... Tommas tog Theo. Så när jag kom ner hade han städat större delen - så det var typ bara golven kvar! Så de började jag med, så nu har vi ett städat hus =)

Vi inväntar nu besök på 11 kaffe, Tommas morbror med familj (från Danmark)+ Tommas föräldar och syster. Keld och Kirsten med sina tre pojkar kom hit till Sverige i söndags natt och ska vara här tills nästa tisdag tror jag det var... Så idag ska dem komma hit och se hur vi bor och hälsa på Theo (första gången de ser honom).

Vädret är sådär kul.. molnigt med lite sol emellenåt... =S Små kyligt ute faktiskt.
Tråkigt hade velat sitta ute i kväll då vi ska grilla med David och Menchi (grannarna). Men men vi får grilla och sedan sitta inne - går bra det med!

Så det är vad som händer här hemma...

Nu har Theo precis vaknat efter sin förmiddagslur, så nu ska vi leka ..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en