onsdag 21 juli 2010

En liten lista...

Jag föddes: Den 18 oktober 1984.
Tycker du om någon just nu: Ja !
Gröna eller röda äppeln: Gröna.
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Mamma.
Vilken tid gick du upp idag: Kl: 7.
Har du sovit i din egna säng inatt: Ja.
Har du sovit ensam inatt: Nej, som vanligt ligger Tommas bredvid och Theo i sin säng en liten bit bort!
Har du strumpor på dig nu: NEJ, strumpor hör till vintern!
Vart vill du bo när du blir stor: Här!
Är det okej att gråta: Ja.
När grät du senast: I går för att de mesta gick emot mig och saker blev fel!
Vilken årstid tycker du bäst om: Vår/Sommar
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Betala av lån, renovera m.m.
Vill du gifta dig: Är gift!
Vill du ha barn: Ja, flera!
Solar du ofta: Inte ofta men jag solar!
Är du bra på att laga mat: Helt ok!
Vilken är din favorit smak på glass: Caramell.
Bor dina föräldrar tillsammans: Nej, skilda sedan -93.
Är du morgon- eller kvällsmänniska: Morgon...
Vilken ögonfärg har du: Blå.
Vilka hårfärger har du haft: Blond?
Har du någon gång gråtit dig till sömns: Ja, det har jag nog.
Är du beroende av något: Mobil?
Vad gör du på helgerna: Tar det lugnt, fixar lite hemma...
Brukar du bädda sängen: Det händer.
Har du kysst någon under den senaste veckan: Varje dag!
Vad var det senaste du sa: - "Kycklingen behöver stå i ugnen länge till"..
Vem kramande du senast: Theo.
Saknar du någon nu: Mamma och pappa, syskonen...
Vem ringde du senast: Pappa.
Var du glad igår: Från och till.
Sminkar du dig: Väldigt sällan...

Hittade listan hos MansonDust!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en