onsdag 2 juni 2010

Underbara onsdag...

Hoppas alla har lika gott väder som vi =) Här är det strålande sol, varmt som bara den!
Underbart med shorts, kortärmat och solhatt på dem små!
Nu dem här dagarna på jobbet ser man att jag vart ute mycket.. massa fräknar.. brun i ansiktet och armarna - till och med benen börjar få sig lite färg...=)
Så hade man vart mamma ledig nu så hade jag nog vart brunare... kunnat vart ute i trädgården.. fixat rabatter och solat samtidigt....

Idag gick de bara fint på jobbet... vart ute mycket som sagt...
Var 14 barn idag... så dagen har gått i ett!
Då jag kom hem (slutade 13.15) så var det till att förbereda fikan tills vi fick besök.
Annika och Amanda kom förbi... Jenny och Elliot fick förhinder. Elliot var sjuk =/ Tråkigt men vi får ses en annan dag...Då hoppas vi att även Anna, Aina och Camilla med sina barn kan vara med! =)

Theo sover sedan en timme - han var helt slut. Värmen som gör det också tror jag!
Men det är bra att han sover - vi ska på minikalas till mamma vid 18 tiden... Anders fyllde igår och mamma fyller imorn.
Men men ska ringa Angelica och höra vad vi ska köpa till dem!

Ha en bra kväll!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera med ditt google konto eller med namn/webbadress


Jag gillar trevliga kommentarer, vad bra att du ger mig en